LA REPRESENTACIÓ DE LA LITERATURA LGTB+ EN LA PRIMÀRIA
Aquest projecte d'investigació sobre la representació LGTBQ+ a la literatura infantil i juvenil (LIJ) a l'educació primària és una iniciativa amb una base sòlida i un equip experimentat. Les dades proporcionades mostren que els professors Guillermo Soler-Quílez i Héctor Caselles-Ern tenen una destacada experiència en noves pedagogies i estudis literaris relacionats amb temes LGTB+. Amb els seus màsters en recerca educativa, estan ben preparats per a abordar l'anàlisi tant quantitativa com qualitativa de la representació en la LIJ.
D'altra banda, els mestres Hugo Cortés-Pons, Miguel Ferrer-Far, Vicky Puig-Ruiz i Maria Soledad Villarrubia-Zúñiga, tots amb una llarga trajectòria a l'educació primària, aporten una rica experiència pràctica en la introducció i promoció de la literatura LGTB+ a les seues aules. La seua devoció a la inclusió i la diversitat és evident, creant ambients educatius oberts on els estudiants poden explorar les diverses identitats sexuals i de gènere amb respecte.
El pla de treball proposat és detallat i integral, cobrint totes les fases necessàries per a realitzar una investigació completa i significativa. La combinació d'experts en recerca i professionals de l'educació fa que aquest projecte tinga una base equilibrada i prometedora per abordar la relació entre la representació LGTBQ+ a la LIJ i la formació d'actituds i valors entre els alumnes de primària.
L'objectiu d'aclarir com aquesta representació afecta les percepcions dels estudiants i proporcionar eines pràctiques per millorar la qualitat i l'autenticitat d'aquesta representació destaca la intenció d'aquest projecte d'impactar de manera positiva en l'educació primària i promoure actituds inclusives i respectuoses cap a la diversitat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario