jueves, 11 de enero de 2024

Tasca 11 - Projecte d'Investigació

LA REPRESENTACIÓ DE LA LITERATURA LGTB+ EN LA PRIMÀRIA

Aquest projecte d'investigació sobre la representació LGTBQ+ a la literatura infantil i juvenil (LIJ) a l'educació primària és una iniciativa amb una base sòlida i un equip experimentat. Les dades proporcionades mostren que els professors Guillermo Soler-Quílez i Héctor Caselles-Ern tenen una destacada experiència en noves pedagogies i estudis literaris relacionats amb temes LGTB+. Amb els seus màsters en recerca educativa, estan ben preparats per a abordar l'anàlisi tant quantitativa com qualitativa de la representació en la LIJ.

D'altra banda, els mestres Hugo Cortés-Pons, Miguel Ferrer-Far, Vicky Puig-Ruiz i Maria Soledad Villarrubia-Zúñiga, tots amb una llarga trajectòria a l'educació primària, aporten una rica experiència pràctica en la introducció i promoció de la literatura LGTB+ a les seues aules. La seua devoció a la inclusió i la diversitat és evident, creant ambients educatius oberts on els estudiants poden explorar les diverses identitats sexuals i de gènere amb respecte.

El pla de treball proposat és detallat i integral, cobrint totes les fases necessàries per a realitzar una investigació completa i significativa. La combinació d'experts en recerca i professionals de l'educació fa que aquest projecte tinga una base equilibrada i prometedora per abordar la relació entre la representació LGTBQ+ a la LIJ i la formació d'actituds i valors entre els alumnes de primària.

L'objectiu d'aclarir com aquesta representació afecta les percepcions dels estudiants i proporcionar eines pràctiques per millorar la qualitat i l'autenticitat d'aquesta representació destaca la intenció d'aquest projecte d'impactar de manera positiva en l'educació primària i promoure actituds inclusives i respectuoses cap a la diversitat.













No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tarea 11 Proyecto de investigación

 Permítanme presentarles el proyecto en el que estoy trabajando. Deje que el programa de aprendizaje guiado antes del curso en el aula de la...